18 Kasım 2013 Pazartesi

Yeni veri üstünde Twitter Kullanım Twitter sosyal yardım güçlendirebilir

HubSpot üçüncü yıllık durumlarına Twittersphere rapor yayımladı ve bu bize kim Twitter Pazarlama ve sosyal etkileşim açısından bakıldığında takip sonuçları ilginç. HubSpot analiz 5 milyondan fazla heyecan hesapları ve 6 milyon Tweets-Twitter Greyder tarafından topladık.


Belki de en büyük haber raporunda son birkaç ay içinde heyecan s olağanüstü büyüme yavaşlama var. Twitter çift haneli ay ay gelişim doruk son bahar hizmet çeşitli Haberler kırma için sorumlu ve ünlülerin Ashton Kutcher gibi hit hizmet yeni poz verdi.


2009 Yılının son yarısında ancak biraz yavaş büyüme hizmeti başladı. Bu kötü bir şey değil, sadece heyecan düzeyi bir daha gerçekçi ve sürdürülebilir büyüme oranı başlıyor demektir.


twitter_growth.jpg


Büyüme Başlarken yavaş, üyeler onların hizmet kullanımında olgunlaşması vardır heyecan unutmayın daha elverişlidir. Ortalama bir heyecan kullanıcı şimdi 170 kişi takip (HubSpot, öncelikle bu stat analiz zaman yaklaşık 40 kişi olarak karşı) ve ortalama 300 kişi tarafından takip ediliyor.


Bu numaraları, ileri düzeydeki kullanıcılar tarafından ancak bazı ne çarpık vardır. Twitter kullanıcıları Ashton Kutcher gibi gerçekten ortalama sayıları yol açtığın takipçileri milyonlarca var. Gerçekte, heyecan kullanıcıların çoğu hala oldukça küçük bir ağ ile faaliyet gösteriyor. Aslında, heyecan kullanıcıların %82 100 takipçileri ve kabaca aynı oranda daha az 100 kişi kendilerini takip ediyorsun.


Tweets Twitter kullanıcı başına ortalama sayısı da önemli ölçüde, sopa ile hizmet kullanıcıları konuşma gerçekten yatırım olmak için zaman ayırdığınız gösterilen artmıştır.


HubSpot da BIOS yazmak, onların yerini belirtin ve onların rapor için bir URL onlar Twitter bildirilen son etkinlikler iki katına çıktı eklemek için zaman çektiğiniz kullanıcı notları. Bunu tekrar heyecan kullanıcıların hizmet onların kullanımını daha olgun hale geliyor ve onlar onlar düzgün yararlanarak emin yapıyoruz söyler.


HubSpot da ne zaman insanlar heyecan kullanıyorsanız mükemmel biraz fikir vardır. Twitter pazarlama stratejisi kurmak arıyorsanız bir kavrayışa sahip temel veri bu. Ne de olsa, iletinizin yukarıda Twitter konuşmaları duydum alma iyi bir gün... bir günde posta ya da ne zaman kimse dikkat ve konum bir kerede tüm kampanya cırtlak durma noktasına gelebilir zordur.


Twitter için en yüksek kullanım gün Perşembe ve Cuma günleri vardır. Hafta sonu bir keskin teslim olduğunu ve yavaş bir Rampayı tekrar Pazartesi günü bina başlar.


twitter_perday.jpg


twitter_byhour.jpg


Bu veriler geçen Kasımda PubCon at HubSpots Dan Zarella tarafından sunulan bilgiler ile karıştırılarak, biz gerçekten ne zaman en iyi zamanlar seni gerçekten görmek istiyorum bilgi başlatmak için bir resmi oluşturmaya başlayabilirsiniz Twitter yayıldı.


twitter_retweettopic.jpg


Çok geniş ve mesaj almak için Twitter viral amaçlar için kullanmak istiyorsanız, bu Pazartesi ve Cuma öğleden sonra çabaları başlatmak önemli olduğunu biliyoruz ne zaman en retweeting yer alıyor. Bildiğimiz o tweets bağlantılar eklemek önemlidir ve bağlantıları bağlı son dakika haberi için veya bu eğitmek ve bilgilendirmek için tasarlanmıştır retweeted şansımızı artırmak.


Sadece tıklayın thrus için heyecan kullanmak istiyorsanız biliyoruz ve sen zaten-si olmak güçlü bir sonraki, erken öğleden sonra akşam yemeği ya da asal saat civarında yoğunlaştırın isteyecektir. Biliyoruz bu yüzden paylaşmak olanlar iyi karşılandı ve güvenilirliğini artırmak için şans ne sıklıkla bağlantılar tweet içinde çok seçici olmak isteyeceksiniz.


Heyecan işletmeniz hakkında kelime yaymak için çok etkili bir yol olabilir, ancak olarak ile tüm diğer formları-pazarlama ve reklam, kendi kullanıcılarının dinamiklerini anlamak önemlidir. HubSpot gelen son verilere mesajınızı ayrılık günü fikri başka yerlerde olduğu gibi heyecan üzerinde etkili olduğunu kanıtlıyor.


Daha fazla fikir için tam raporu PDF olarak indirmek veya HubSpot Özet okumak.


Mükemmel içerik ve kolay okuma bu. Şimdi hazırlık iş kullanımı için bir hesap oluşturma etkin heyecan stratejileri araştırma yapıyorum. Yazıda üzerinde çalıştırmak için şükran duyuyorum. Büyük iş!


Çok güzel bir yazı. İstatistikler, büyük ve söylüyorum. Niş pazarlama, kullanıcı için bir hissediyorum gerekir. Sadece herhangi bir iyi bir sunum gibi "hedef kitlenizi bilmek" anahtarıdır. Testler vasıtasıyla biz bazı şaşırtıcı sonuçlar ile geldi. Bizim için anahtar, tüm pazarlama girişimlerinin bir dava olarak almak oldu. Twitter birçok faydası vardır. Bilgilendirmek, eğitmek, yaymak ve izlemek için ileti sinyal gücü birkaç vardır. Bizim deneyim satış sosyal medya ile işe yaramaz oldu. Messenger sohbet iletisi sürücü izin verdik. Bu farklı olabilir kaba kuvvet büyük markalar için onların mesajı bir ihtiyaç veya dinleyicinin algılanan ihtiyaç nedeniyle çalışabilir.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder