Tüm E-çözümler projektör |
Mar 15, 2012 1:39 pm et Tom Schmitz tarafından
Duvarları yıkmak için bugün benim mesaj mı: değil olanlar içinde senin website ama şirket, Tümen içinde ve arasında. Çok fazla işletmeler, özellikle büyük şirketlerin web sitesi sorumlulukları organization chartın farklı bölümlerini boyunca bölün.
Güçlü Merkezi liderlik bu olabilir yavaş aşağı kritik işlevleri gibi her bölüm Web işlerini rekabet öncelikleri içine sığar, değişiklikleri birden çok düzeyde onay gitmek gerekir veya bir bölümü için farklı bir beklemek zorunda.
Bugün online dünyada Internet pazarlama bir arka koltukta alamam. İlgili kişi, her gün, çok daha fazla potansiyel müşterilerle karar yapmak olanağına sahip konferans booth ya da broşür daha yapar, kullanıcılar, etkilendiği isimlerden ve medya kişilikleri sahip. Internet pazarlama gücünü lider ve bol marka tanıma oluşturmak sınırsız bir fırsat sunuyor.
Bu yazı, size Internet pazarlama stratejisi yeniden düşünmeye ve arama motoru optimizasyonu çabaları kılavuzunu kullanmak için soruyorum. Greatness elde önlemek engelleri yıkmak istiyorum.
Bu göstermek için şirket X hakkında hikayeler paylaşmak için gidiyorum. Şirket X hayali olmakla birlikte, bu mağazaların daha gerçeğiz. Farklı işletmeler geliyorlar ama hepsi ortak bir iplik paylaşmak: Internet pazarlama ve SEO, güçlü, dinamik Web varlığı olmadan iş bırakarak zarar iç engelleri.
Şirket X farklı ürün bölümler ile bir girişim şirketidir. Her ürün kendi pazarlama ve satış için sorumludur. Burada Web sitesinin yönetimi nasıl bozulur.
It departmanı yüklemek ve şirketin iç ağ yönetmek için oluşturulur. Ne zaman bir Web sitesi oluşturmak için zaman geldi, teknik insanlar oldukları için barındırma düzenlenmesi ile görevli.
Ne yazık ki, hiç kimse orada ağ kullanımı hakkında çok şey biliyor. Bir sunucu kiralamak ve büyük bir hosting şirketi destekler. İlk kurulum sonra için pazarlama departmanı ve ürün ekipleri oturumlar gönderdiler.
Şirket x sunucu optimizasyonu, kapasite veya teknik SEO hakkında bilen yok. Tamamen yabancı bir 301 kalıcı yeniden yönlendir ve 302 geçici yeniden yönlendir arasındaki farktır. Bir içerik yönetim sistemi yüklemek mi iken, içerik haritalı gezinme veya Kanonik etiketleri ekleme gibi özelleştirmeler uygulamak geçiremedi.
Office ve Web becerileri de aktarılmaz. It departmanı ve pazarlama bölümü içine Web barındırma için sorumluluk taşımak. BT bölümünüz yaptığı için hosting şirketi istekleri geçmek ise, zinciri çıkarmadan iletişimi kolaylaştırır.
Şirketinizin yetenekli geliştirme gerektiriyorsa, pazarlama departmanı bu nitelikli bir uzman için outsource veya pazarlama içinde bir pozisyon oluşturun. Sadece birisi HTML kodları, CSS veya javascript çalışmak lazım gelmez. Onları insanlar becerilerini kullanır aynı takım içinde iş var.
Eğer onlar iyi bir ofis ağ yöneticisi-ecek var olmak daha uygulanması web sitesi geliştiriciler ile çalışmak için yerleştirilmiş olacak teknik SEO kavramları eğitim aldıkları sürece Web hosting sorumlu kişi bir teknik uzman değil.
Web sitesi ayrıca ürün veya kendi hosting hizmeti veya şirket yok ise, o zaman çok farklı bir durum var. En önemli bit web hosting, office ağ yöneticilerinin sorumlu uzmanlar hosting sahip olmaktır.
Her sayfa içeriği veya bir ürün hakkında bilgi ve satış sayfası ya da gezinme tablosu olduğunu. Her satış ekibi kopya yazıcıları küçük havuzu paylaşır. Her değişiklik ya da ek ürün ekip lideri, Ürün Müdürü ve pazarlama departmanı tarafından onaylanması gerekir. Bu şeyler biraz yavaşlatır. İster bir sayfa optimize iç bağlantılar ekleme veya yeni içerik, işlem ekleme anahtar ayda en az bir kez daha uzun sürer.
Marka, müşteri adayları veya satış, yavaş içeriği için Web sitenize bağlı olup güncelleştirir ve eklemeler gerçek dolar mal olacak. Anahtar kelime optimize edilmiş arama motoru sonuç listeleri ve daha yüksek dereceleri için içerik yol açar. Eklenen görünürlüğünü yeni insanlar pazarlama ve Satış Huni çekiyor. İçerik oluşturma raslantı insanların iş yükünü tacked değil. Bu işi yapmak için normal süre ile atanmış bir sorumluluk olmalı.
Web sitesi içeriği için sorumluluk pazarlama departmanı merkezileştirmek ve rolü, Web Çar oluşturun. Bu kişi onaylayabilir ve varolan sayfaları optimize etme gibi görevleri hızlı bir şekilde yapılabilmesi için bu yüzden değişiklikleri uygulamak olanağı verir.
İçerik Çar bölümler arası bir takım sorumlusu, her üyenin sorumlu ve hesap verebilir kendi ürün ya da hizmet (broşür sayfaları, blog makaleler, basın bültenleri, iş listeleri, vb.) ilgili yeni içerik için nerede yerleştirin.
Şirket X içerik yönetim sistemi temel ötesinde nasıl kimse bilmiyor. Üst gezinti, içerik ve kenar çubuğunu belirli noktalar bağlantılar yerleştirebilirsiniz.
Ne zaman "varolan bir bağlantı kaldırırsanız tepki bir kenar çubuğuna yapabiliriz." bir bağlantı eklemek için İyi bir SEO, iç bağlantı yapısı ayarlamak için güçlü olmak gerekir. Bu SEO veya ziyaretçi kullanılabilirlik için olsun, başka bir uygulamaya tek güzel şey feda olmamalıdır.
Büyük iş web sitesi el kodlama veya özel bir CMS devreye alma kaçının. Çoğu kullanım sorunları zaten karşılaştı ve büyük içerik yönetim sistemleri, onlarla başa çıkmak için yollar buldular. Özel bir CMS güvenerek, sürekli özellikleri ekleme ve o sadece tutmak için kodu yeniden anlamına gelir.
Kendinize, geliştirici bir otobüsün altında ve Web sitenize ne olacak? İnsanların hareket ve bulma bir WordPress, Joomla veya Drupal uzman biri özel kod deşifre etmek isteyen daha çok daha kolay olacaktır.
Şirket X bloglamaya içerik eklemek ve bağlantıları ve off-site bahseder kazanmak için harika bir yol oldu fikri benimsedi. Sub-Bloglar (Kategoriler) her ürün grubu için merkezi bir blog oluşturmak için tavsiye oldu.
İçerik önerileri düşünce liderlik, Rehberler, en iyi googleda reklam uygulamalar, artı ürünlerini kullanan kişi ve şirket xnin makaleler kendi blog okuyucuları ve sosyal medya takipçileri (bağlantılar oluşturun insanlar) ile paylaşmak olabilir insanlar dahil sürdürülebilir bir izleyici oluşturmak için tasarlanmış diğer konuları içerir.
Ne olduğu her bölümü ayrı Günlükler, her içinde kendi ürün bölümüne yüklemeyi seçtiniz. Yazılı oldu as zaman sıkıcı iş verir. Bu nadir ve düzensiz ilanları sonuçlandı.
Liderlik, nasıl bir ürün müşteriler yararlanabilir çoğu makaleleri nitelendirdi. Sonuçta, çeşitli bloglar okuyucusu yok ve hiçbir bağlantıları kazanç ile şirket X vardı. Çünkü her bir ayrı yükleme, yazılım ve eklentileri yükseltmeleri ayrı ayrı muhafaza teknik iş quadrupling vardı.
Pazarlama departmanı içinde blogging merkezileştirin. Web Çarı ya başkanlığında koymak ya da bir topluluk yöneticisi kiralamak. Konular, son tarihler ve yayın tarihleri içerik bir takvimle strategize.
Başarılı bloglama tutarlılık anahtarıdır: sık karizmatik yüksek kaliteli içerik. Oluşturma veya aralıklı içeriği ile çeşitli bloglar sürdürmek yerine, onları içine bir birleştirmek. Bunu çok sık sonrası daha kolay hale getirecek.
SEO danışmanları biliyorum hedefiniz olan satış, ama Bloglar yapmak berbat broşürler. Kimse isteyerek reklamlar için geçerli. Satış konuşmak giden bir stratejidir gelen bir. Bloglar yukarıda şirket ya da marka bilinci stratejinizin bir parçası olarak pazarlama ve Satış Huni otur. Sitenize tekrar tekrar gelmek veya blogs RSS beslemesi abone insanların bir topluluk oluşturmak için bir araç olarak kullanın.
İlgi çekici içerik, paylaşmak için diğerleri gibi üzerine bilgi geçmek isteyen uzmanlar güvenilir türü oluşturun. Bunu ne zaman bloglama dolaylı yararları dokunun: tekrar ziyaretçi, bağlantılar ve paylaşımları, yüksek arama motoru sıralamalarını ve satmak için ne arıyorsanız daha fazla kişi web sitesi bulma.
Bir büyük şirket blog kaldıraç için birçok yolu vardır. Makaleler Google +, Twitter, LinkedIn ve Facebook gibi sosyal medya sitelerinde göndermek için iyi nedenler olun. Akıllı şirketler kendi blogları sanayi ünlüler kurmak ve top konferanslar ve Kongreler konser konuşma almak için kullanın.
Tasarım-promosyon için içerik bloglama karmaşık bir konudur ve üç paragraf özetlemek mümkün. Kaç şirket bloglama, onlar burada başarısız olması düşünmek çok fazla iş yapar kullanın. Büyük yarar olanlar.
Off-site SEO ve şirket hesaplarını ayarlama denir ve Google +, Twitter, LinkedIn ve Facebook için deftere nakil X için sosyal medya tavsiyeler.
Pazarlama departmanı, nerede onlar şirket haberleri ve Mansiyonlar şirket online medya ve yayınlar hakkında bağlantılar sonrası @CompanyX Twitter hesabı vardır. 500 Takipçileri vardır. Bir kaç ürün grupları kendi Twitter hesapları oluşturdu. Onlar blog makale ve promosyon mesajları için sakıncalıdır. Bunların her biri 200 takipçileri vardır. Şirket Xler varlıkları diğer sosyal medya siteleri bu desen izleyin.
Farklı sosyal birleştirmek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder